Søknadsskjema finn du nede på denne sida. Søknadsfrist 1.desember. Inntaket blir gjort i samsvar med inntaksreglementet nedanfor.INNTAKSREGLEMENT VELLEDALEN
MONTESSORISKULE A/S
§1 Inntaksreglement
Inntak av elevar til Velledalen Montessoriskule
AS skal skje i samsvar med friskulelova og inntaksreglar fastsett av styret.
§2 Inntaksområde
Velledalen Montessoriskule AS skal ha heile
landet som inntaksområde (jmf. friskulelova §3-1, og opplæringslova §§2-1
tredje ledd og 3-1 første ledd).
§3 Elevinntak
Velledalen Montessoriskule AS er primært
ein nærskule for Velledalen og Tandstad. Skulen skal ta inn elevar i høve
skulen sin kapasitet. Skulen har 75 elevplassar og av desse er 3 reservert til
born som flyttar til Velledalen etter søknadsfristen. Ved kapasitetsproblem ved
skulen skal ein prioritere inntak av elevar etter fylgjande kriterium:
1.
Born som bur i Velledalen
2.
Born som har sysken på skulen
3.
Born av tilsette
4.
Born som skal ta til i 1.
klasse
5.
Born som bur i Tandstad krins
6.
Born som har gått på
Velledalen Naturbarnehage SA
7.
Born som tidlegare har vore
elevar ved ein montessoriskule
8.
Born av styremedlemmar
9.
Søkjarar som stiller
likt etter prioriteringane på punkt 1-8 vert prioriterte etter lågaste
klassetrinn og deretter vert det loddtrekning.
Born med spesielle behov har same rett som
andre til plass i skulen.
Hovudopptaket
skal kvart år vere 1.desember. Fell 1. desember på heilagdag er søknadsfristen
første kvardag deretter. Opptak til komande skuleår kan skje i perioden 01.12 –
30.09 så lenge det er ledige elevplassar. Frå og med 01.10 tek ikkje skulen inn
nye elevar. Unntak for dette gjeld for elevar som kjem inn under pnkt. 1 i § 3
Elevinntak, dei kan få elevplass heile året så lenge det er ledig kapasitet.
Det er ynskjeleg at føresette som søkjer
borna sine inn på skulen, viser interesse og forståing for
montessoripedagogikken, og vil delta på kurs i pedagogikken sine prinsipp.
§4 Kunngjering om inntak av elevar.
Kunngjering om
inntak av elevar vert gjort kvart år i oktober. Dette skal skje ved
kunngjering i lokalavisa og på skulen si heimeside. Kunngjeringa skal gje
naudsynte opplysningar om søknadsfristar, og ei kort utgreiing om dei kriteria
som er omtala i §3 i inntaksreglementet
§5 Handsaming av søknader og melding om inntak.
Skulen sin daglege leiar avgjer i samsvar
med reglementet kva elevar som skal takast inn ved skulen. Handsaming og vedtak
av søknadene skal gjerast i samsvar med forvaltningslova. Det skal utarbeidast
ei skriftleg innstilling om elevinntak. Endeleg inntak skal gjerast på grunnlag
av denne innstillinga. Melding om vedtak skal ein gi innan 6 veker etter at
søknadsfristen er gått ut.
Alle søkjarar skal ha skriftleg svar på
søknadane sine. Melding om inntak skal også sendast til eleven sin
heimstadkommune.
Det er høve til å klage på skulen sitt
vedtak om inntak, jmf. friskulelova § 3-1 sjette ledd. Ei klage skal sendast
skriftleg til skulen. Endeleg klageinstans er Statsforvalteren i Møre og Romsdal.
§6 Prioritert venteliste.
Det skal kvart år leggjast fram ei
prioritert venteliste. Den skal nyttast ved elevinntak dersom det skulle bli
ledigplass.
§7 Endring av inntaksreglement.
Dette inntaksreglementet kan endrast av
skulestyret innanfor dei til ei kvar tid gjeldande reglar i friskulelova og
skulen sine vedtekter.
Vedtatt 24.10.2022